środa, 30 kwietnia 2014

Przeprosiny, wyjaśnienia, propozycja i zakończenie opowiadania?

Moi Kochani czytelnicy, dziękuję Wam za każde wejście na bloga, przeczytanie postu, pozostawienie komentarza. 
Niestety, ale już jakiś czas temu dostałam szlaban na internet do odwołania, jednak normalnie czytałam inne opowiadania i w ogóle (przez telefon) jednak trudno jest dodawać posty na blogspota przez telefon dlatego podjęłam decyzję. Jeżeli chcecie abym dalej prowadziła to opowiadanie to ok, ale jest jeden warunek. Opowiadanie będzie funkcjonować na wattpadzie. Przez telefon dużo lepiej się pisze rozdziały. Dla mnie jest to dużo lepsze rozwiązanie. Teraz do Was należy podjęcie  decyzji, czy chcecie opowiadanie na wattpadzie czy w ogóle już nie chcecie opowiadania.
Proszę, aby w komentarzu KAŻDY wyraził swoją opinie na ten temat.

Luv You @luvmyloueh91

1 komentarz:

  1. To super, że wgl będziesz dodawać rozdziały! Bo ja tu czekam i czekam i czekam i nie mogę się doczekać rozdziału!
    Jak możesz to dodaj coś tak szybciutko :D
    Kat xx.
    PS. Na feeling-in-lovee.blogspot.com pojawił się nowy rozdział, więc jak byś mogła zajrzeć i skomentować, to bd zobowiązana :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ=MOTYWACJA=NOWY ROZDZIAŁ
Zależy mi na waszej opinii, nawet jeżeli byłby to hejt :)